Kunstenaars Jane en Louise Wilson overpeinzen de onzekere toekomst van Groot-Brittannië, in een tijd van nationale bezinning en ongerustheid.
Spirituele verhalen over een Mexicaanse boerderij, tot leven gewekt met 3D-animatie, om de geesten uit een verdwenen paradijs tevoorschijn te toveren.