W.H. Hudson’s Remarkable Argentine Ornithology
Een live performance van vintage toverlantaarns en handgemaakte glasplaten roept betoverende herinneringen op van de beroemde natuuronderzoeker Hudson. Hij was verslingerd aan vogels, die hij bekeek vanaf de pampa's van zijn geboorteland Argentinië. De wonderlijke toverlantaarns brengen ook andere, verborgen lagen naar boven: de natuur kan zowel plezier als angst oproepen.