Vesuvius at Home
Een les over Pompeii en de Vesuvius klinkt voorspelbaar, maar deze film verrijkt de historische gebeurtenissen met een aantal bijzondere bijbetekenissen: van speelse reconstructies op een lagere school tot de grot van de Sibille, waar de filmmaker een symbiose ontdekt tussen de Vesuvius en film, herinnering en de tijdsspiraal van Giambattista Vico.