Toli Toli
Het intieme en gevoelige Toli Toli laat een slapend verleden ontwaken. Verwijzend naar een vergeten kinderliedje wijst de Toli Toli (de pop van een mot) de weg naar fictieve, door het kolonialisme gevormde plaatsen. Twee handen die een onzichtbare visfuik maken, symboliseren het verdwijnen van gebaren en de kunst van het verhalen vertellen.