Three Songs About Liberation
Drie vrouwen declameren uit het hoofd en in de camera kijkend fragmenten uit Gerda Lerners boek Black Women in White America (1972). Gefilmd in de South Side van Chicago, komen de verhalen van Afro-Amerikaanse vrouwen in de tijd van de slavernij tot leven. Confronterend maar met trots door de vrouwen voorgedragen.