Een vakkundig nieuw onderzoek naar John-Boys bijna-doodervaring in de houtzagerij. Een middernachtelijke afbraak van een heel tijdperk van televisiemaniertjes. De handheld camera blijft in de buurt van het televisiescherm en schakelt tussen de tv-beelden en wat er buiten beeld gebeurt in het appartement. (Video Data Bank)