The Sound Drifts
Hypnotiserende geluidssporen dansen op de soundtrack van Stefano Canapa’s vorige film, Jérôme Noetinger. Canapa filmde daarin het solo-optreden van deze Franse geluidskunstenaar. Als lid van het befaamde Cellule d'intervention Metamkine manipuleert Noetinger magneetband tot bedwelmende klanken, nu verrijkt met stroboscopisch effect. Cinema voor het oor!