The Monster and the Woman
Tiger Award-winnaar Ikeda Akira keert ditmaal terug met een korte film, waarin een dorpje wordt geteisterd door een monster. Het onderzoek van de lokale politie lijkt niet erg op te schieten. In geheel eigen stijl onderzoekt de film sociale conventies, interacties en bureaucratie.