The Juggler
In deze prikkelende animatie met een geheel eigen stijl neemt een jongleur ons mee naar een complexe, alternatieve wereld, waarin het leven net wat anders is dan we gewend zijn. Een reis langs onze angsten, dwangmatigheden, onbegrip en fascinaties. Intrigerend, vervreemdend, maar uiteindelijk toch heel herkenbaar en menselijk.