Een vrouw is met haar gezin op vakantie in Spanje. Als ze terugkeert bij hun vakantiehuisje, ziet ze dat er ingebroken is. Het gezin gaat naar het plaatselijke politiebureau, waar een Spaans sprekende Zweedse vrouw genaamd Ingrid ze helpt. (FilmForm)