The Air of the Earth in Your Lungs
Videogame-omgevingen, vlekkerige Google Maps-beelden en overweldigende panorama’s gaan in elkaar over in Ross Meckfessels aanlokkelijke bespiegeling over hoe we naar onze wereld kijken. Terwijl drones en GoPros elk stukje land vastleggen, begin je na te denken over de kwetsbare pracht van onze planeet – eindeloos gefotografeerd, maar onmogelijk in zijn geheel weer te geven.