Bestel je tickets voor de Surprise Film 2020
Geef met de Surprise Film de regie uit handen en tast in het duister totdat de film begint. Eén ding kunnen we verklappen: deze film is het kijken meer dan waard. Laat IFFR je meevoeren en verrassen!