Srinagar
Kasjmir is de meest noordelijke provincie van India en sinds 1947 (het jaar dat het subcontinent onafhankelijk werd van de Britten) de locatie van een separatistische beweging. In een installatie met een dubbele diaprojector, tegels van papier-maché en muurtekeningen ontwijkt de maker de mediaclichés van Kasjmir en kiest hij ervoor een persoonlijk verhaal te vertellen.