Dompel je onder in een eclectische verzameling videoclips van Rotterdamse makelij. Kom kijken naar rauwe en gedurfde producties uit 2018 van nieuw én gevestigd Rotterdams muziektalent, met een bijzondere rol van de Maasstad als decor.