Rainha
Rita's droom wordt eindelijk werkelijkheid als zij koningin wordt van de sambaschool. Maar lang kan ze niet van haar overwinningsroes genieten doordat ze geconfronteerd wordt met de volgende strijd, een die ze helemaal alleen moet uitvechten: het gevecht tegen de duisternis in zichzelf en om haar heen.