PTHKO is een bondige beeld- en geluidshaiku vol onomatopeeën, die het geluid van galopperende paarden vertaalt in de eigen taal van filmmaker Mahine Rouhi. Paardenhoeven stampen op een verlaten strand in een overlappende, droomachtige cadans met behulp van zeer precies toegepaste geluidseffecten. (Re:Voir)