Portrait of Karl Marx as a Young God
Deze absurde documentaire over (politieke) hartstocht bestaat uit collages en tekeningen met voice-overcommentaar uit een telefoonhoorn. De beelden tonen historische herinneringen uit de recente Duitse geschiedenis en worden door de voice-over met talloze absurde en komische interpretaties toegelicht en onderuitgehaald. (Argos)