Please step out of the frame.
Karissa Hahn vervaardigt een speelse studie van het 'beeld-in-beeldconcept' met een choreografie van bewegingen tussen haar computerscherm, camera en lichaam. Terwijl de Super 8 inzoomt op de MacBook, die haar weer fotografeert, toont dit prismatische perspectief hoe digitale technieken onze ogen geconditioneerd hebben om onszelf en de wereld anders te zien.