Perpétuo
21e eeuw, Zuid-Amerika, Brazilië, Rio de Janeiro, stedelijke agglomeratie, Nova Iguaçu: Silvia en Alex zijn terug en wonen weer samen. Onzichtbare krachten uit het verleden worden actueel tussen de ruïnes van het heden. Het leven in beweging verruimt de grenzen van tijd, ruimte en plaats in het dagelijks leven.