Ze zouden in hun gouden jaren moeten zitten, maar volgens deze drie Georgische jeugdvrienden zijn die nooit aangebroken. Eentje komt net rond door de verkoop van schilderijen aan toeristen, een ander heeft zijn beste dagen als acteur achter de rug en de derde is net uit de gevangenis. Een toevallige ontmoeting op een van de toeristische pleinen van Tbilisi biedt uitkomst. Er wordt een ad hoc roadtrip gepland, die hopelijk de levens van de mannen zal veranderen.
Debuterend Georgisch regisseur Nino Zhvania filmt de drie bromberen met tederheid. De mannen zijn oud, maar onder de rimpels en grijze haren schuilt nog steeds een aanstekelijke jeugdigheid. Ze kletsen, lachen en zingen, brengen elkaar in de problemen en helpen elkaar er ook weer uit. Voor een paar dagen zijn ze op een trip down memory lane. Een reis die hopelijk ook nieuwe onvergetelijke herinneringen zal opleveren.