Oneheadword Protection
Oneheadword Protection maakt gebruik van stop-motionanimatietechnieken, ongeacht of een scène objecten, kartonnen cut-outs of menselijke lichamen bevat. Dit geeft de film een koortsachtig, paniekerig ritme. Spel en vermomming zijn continu aanwezig, maar de krachten die dit 'spel' ontketenen zijn verre van onschuldig. (Re:Voir)