Odessa Crash Test (Notes on Film 09)
Geïnspireerd op Sergei Eisenstein wordt een kinderwagen onderworpen aan een crashtest op de Odessa-trap. Tijdens deze dolle rit verandert de snelheid van de takes even snel als hun formaat en hun perspectief. De beelden botsen op elkaar en de soundtrack schiet heen en weer tussen muzikaal melodrama en doodse stilte. (sixpackfilm)