O dia de Jerusa
In de talrijke flats van de wijk Bela Vista in São Paulo slijten alleenstaande vrouwen, jong en oud, hun dagen dromend van hun levens en liefdes. De dag van de eenzame Jerusa wordt onverwacht verstoord door de komst van een jonge vrouw.