Mneme II
Deze performance met één diaprojector en twee 16mm-projectoren is een voortzetting van Raha Raissnia’s project over herinneringen. Met de hand beschilderde loops en geknipte found footage worden geprojecteerd op een speciaal ontworpen dubbel scherm, wat het beeld een plastisch karakter geeft. Panagiotis Mavridis gebruikt zelfgemaakte instrumenten om hypnotiserende dronegeluiden te creëren.