Een vroege Stan Laurel-komedie, gemaakt met materiaal uit twee andere films. De ene is Gilbert 'Broncho Billy' Anderson en Gil Pratts The Pest (1922), de andere is Laurels filmdebuut Nuts in May (1917) van Robin Williamson, waarvan alleen het materiaal dat hier te zien is, is overgebleven. In veel opzichten een pareltje.