Mino-bimaadiziwin
Ik legde de First Story-wandeltocht met stamoudste Carolyn King vast met een handmatige time-lapse op super8. Zo verzoende ik me met mijn leven als inheemse Colombiaanse kolonist van dubbelbloed en iemand met een lichamelijke beperking. En leerde ik een mino-bimaadiziwin te leiden als kolonist in de VS en Toronto. (Jaene F. Castrillon)