Midnight Orange
Deze op de begraafplaats van de familie Paigah in Haiderabad gedraaide film vertelt over de traditie van het architecturaal aftroeven van voorouders: tot in de dood. Midnight Orange laveert daarbij tussen herrie en stilte, flikkerende beelden en rust. Een film over onvoltooide crescendo's, verijdelde hoop en ongecontroleerde escalaties aan de hand van ontspoorde architectuur.