Mic Drop
Toen Obama zijn microfoon liet vallen wist hij wat hij deed: dit gebaar blijft een krachtige manier om je laatste woorden te benadrukken. Het is ontleend aan de rapscene uit de jaren tachtig en markeert het punt waarop woorden hun kracht hebben uitgeput en er radicaal om aandacht moet worden gevraagd.