Merê
Een intieme en gevoelige blik op de hereniging van de 'hoeders van geheimen' van de Candomblé Jeje Mahi, een Afro-Braziliaanse religieuze traditie die op het punt staat uit het sociale leven te verdwijnen. De film nodigt de matriarchen van Bahia’s vodun-cultus uit voor een eerste ontmoeting met Afrika.