Maria by the Sea
In een restaurant in Seoul legt professor Jung aan zijn date, Enju Lee, uit waarom hij te laat was. Toen hij een cadeautje voor haar kocht, kwam hij zijn voormalige leerling Maria tegen. Zo ontvouwt zich tijdens hun date een fascinerend schouwspel rond menselijke interactie.