Man Walking
We zien alleen de voeten en benen van een man die onvermoeibaar door de woestijn, modder en rivieren loopt, over rotsen en bergen en een dak waar hij uiteindelijk vanaf valt. Deze beelden vertellen een heel verhaal, dat zich afspeelt ergens tussen leven en dood. (Argos)