Mais un oiseau ne chantait pas
Deze abstracte film, direct in de 35mm-strook gekrast, is een visuele interpretatie van een werk voor soloviool gebaseerd op een volkslied uit Bosnië-Herzegovina. De componist, Malcolm Goldstein, beschrijft het als een gebaar van hoop op vrede in een land dat in de jaren negentig geteisterd werd door oorlog.