Lessons in Semaphore
In deze 16mm-film gedraaid in de wijk South Side van Chicago danst choreograaf Taisha Paggett met twee vlaggen om te proberen in semafoor te communiceren. Ze ontmoet een jonge jongen, Malik, die haar taal lijkt te spreken. De film is een eerbetoon aan de dialoog ondanks de stilte die eromheen hangt.