Lasting Marks
Deze even hartverscheurende als hartverwarmende documentaire vertelt het verhaal van zestien mannen in het Groot-Brittannië van Thatcher, die wegens sadomasochisme vervolgd werden. Terwijl we kijken naar krantenknipsels en rechtbankverslagen, biedt een vriendelijke stem een perspectief dat destijds werd achtergehouden – dat van de deelnemer aan het zogenaamde orgie.