Madansky legt de levenskracht van het moderne Athene op subjectieve wijze vast, met de Griekse anarchistische dichter Katerina Gogou als inspirator. Ze onderzoekt de relatie tussen filmische vorm en taal, waarbij het acteren de leidraad vormt. De prachtige soundtrack is van de moderne-harppionier Zeena Parkins, die sinds lange tijd samenwerkt met Madansky.