KBELA
Haar is een belangrijke kenmerk van zwarte vrouwelijke identiteit. Hierover zijn vele films gemaakt, maar deze debuutfilm van Yasmin Thayná behoort tot de beste. Dit krachtige visuele essay, een vorm van verzet tegen onzichtbaarheid, is een audiovisuele ervaring over het zijn en worden van een zwarte vrouw.