Deze film, gebaseerd op archiefbeelden uit de Joegoslavische cinema, begint met woorden uitgesproken door Milena Dravić in Dušan Makavejevs W.R. Mystery of the Organism. Wat volgt is de gefragmenteerde ervaring van de vrouw en haar geschonden lichaam, getekend door het patriarchaat. (Stiftung imai)