Hier
Een levensechte pop pleegt een telefoontje in een volstrekt zwarte ruimte. Een pantomime waarbij de bioscoop een theater wordt. De kijker moet het stellen met louter lichaamstaal. Het ene herkenbare gebaar leidt naar het volgende, maar het onderliggende scenario blijft een mysterie.