Hi I Need to Be Loved
“Ik laat jullie voorlezen uit mijn verzameling spam", legt regisseur Marnie Ellen Hertzler uit terwijl ze acteurs die ze heeft ingehuurd via Craigslist binnenlaat in de auditieruimte. Samen proberen ze nieuw leven te blazen in onzinnige emailgesprekken. Vervolgens groeit het uit tot iets transcendentaals. Is dit poëzie of malware?