Global Windshield, The Musical
In deze pakkende musicalfantasie gebruiken Momu & No Es alle beschikbare middelen om je mee te voeren in een hypnotiserende trance: poppy synthesizers, geschifte GIFs, internetonzin. Maar onder de pulserende beats en komische animaties verbergt zich een duistere voorbode van de toekomst van deze hyperverbonden wereld waarin iedereen onder toezicht staat.