Galvanoscope
Galvanisatie is het gebruik van een elektrisch stroompje om te laten schrikken en te stimuleren. Met behulp van gevonden 35mm-dia’s van een verlaten moskee beschouwt Raha Raissnia’s performance de staat van de religie in de huidige samenleving, die vaak behandeld wordt als iets uit het verleden met weinig hedendaagse relevantie.