Foyers
Een langzame beweging door een woonwijk, met lege straten en eenvoudige gevels, alsof alles kunstmatig is. Een brandstichter vertelt zijn verhaal over de eerste keer, aantrekkingskracht, begeerte, de roes van het vlamvatten, vergeetachtigheid, volledige black-out. De monoloog bestaat uit transcripties van psychotherapeutische sessies met pyromanen uit de periode 1960-1980.