Fossil Locomotion
Fossil Locomotion bestaat uit foto's van de fossielenverzameling van de familie van de kunstenaar en onderzoekt de beweging die fossielen tot leven wekt na millennia inactiviteit. Vier overlappende, gesynchroniseerde diaprojecties door een draaiende schijf brengen de fossielen in beweging en geven ze een nieuw leven in de duisternis.