Forest on Location
Broersen en Lukács maakten een replica van oerbos Białowieża. De Iraanse operazanger Shahram Yazdani dwaalt door dit virtuele bos en zingt zijn versie van Nature Boy, Nat King Coles hit die hier is ontstaan. In Forest on Location wordt de natuur gezien als een spiegel die onze eigen waarneming terugkaatst.