De ervaringen van een meisje online en IRL versmelten in deze subtiele, originele kortfilm van Micaela Durand en Daniel Chew. Door ingenieus gebruik van ondertitels schakelen Durand en Chew naadloos tussen de alledaagse belevenissen van jonge mensen en de bruisende, smachtende reacties die dezelfde ervaringen uitlokken als ze online gedeeld worden.