El futuro
Een moeder en zoon rijden de stad uit, op weg naar een bos waar enkele lichamen zijn gevonden. Mogelijk zit het lichaam van Javier ertussen, hun zoon en broer. Zodra ze aankomen zal de politie ze begeleiden. Vol twijfel en angst stappen ze uit. Willen ze de waarheid wel weten?