E-Ticket is een verwoede herschikking van een persoonlijk archief en geeft vergeten beelden een nieuw leven. 35mm-stills zijn obsessief ineengevlochten, beeldje voor beeldje, in veranderende ritmische patronen – beelden van een schoolreis naar India monden uit in de registratie van een gewelddadige demonstratie in 2005 tijdens een top van de Wereldhandelsorganisatie in Hongkong. Dantes Inferno opnieuw verteld voor het streamingtijdperk; bewegingsvrijheid gereserveerd voor de moderne cloud. (Simon Liu)