Discoveries on the Forest Floor 1-3
Fragiele blaadjes en ragfijne schimmeldraadjes rijgen zich aaneen in deze drie plantenstudies met echte en getekende planten. De titel verwijst naar een obscuur genre uit de zeventiende-eeuwse schilderkunst: Forest Floor Paintings of sottobosco, waarin planten op een bosgrond zijn geschilderd in plaats van in een vaas.