Die gekreuzigt werden
De restanten van een propagandafilm tegen antisemitisme. We kennen het verhaal goed genoeg om te weten wat er gebeurt. De aangetaste emulsie geeft de film extra analoge allure. De tijd geeft dit werk in deze vorm en met deze toon een nieuwe invulling. Inou Ki Endo’s muziek is een passende toevoeging.