Zevendelige dramaserie die zich afspeelt in de petrochemische haven van Rotterdam. Aan de hand vanfound footage, ware gebeurtenissen en gespeeld door echte mensen in plaats van acteurs wordt een wonderlijk verhaal verteld over ongelukken, tegenstanders, onderkruipers en een compleet verdwenen dorp.